Pratite našu download sekciju i prijavite se na naš newsletter. Imamo još mnogo toga što želimo da podelimo sa Vama.
  • All
  • Download
  • Uncategorized @sr

KUPCI ŽELJE I MOTIVACIJE

NA KOJI NAČIN DANAŠNJI POTROŠAČI ŽELE DA UČESTVUJU U LOYALTY PROGRAMIMA I ŠTA IH MOTIVIŠE?U svetu loyalty programa neke stvari se nikada ne menjaju – prvo najvažnije je učiniti da se kupci osećaju cenjeno, izaći u susret njihovim potrebama i željama, a sve sa ciljem uspostavljanja i

LOYALTY PROGRAM STUDIJA SLUČAJA

CodeBroker loyalty (lojaliti) program potrošačka anketa za 2018. godinuNa koji način današnji potrošači žele da učestvuju u loyalty programima?Za potrebe ovog istraživanja CodeBroker je anketirao 1287 ispitanika sa područja SAD, a u vezi mnogobrojnih aspekata loyalty programa. Ispitani potrošači bili su pripadnici oba pola (nešto zastupljenije bile

ZAŠTO SU VAM POTREBNE GIFT (POKLON) KARTICE?

Gift (poklon) kartice u svetu postoje već dugi niz godina i uživaju veliku popularnost, međutim na našim prostorima i dalje nije dovoljno razvijena svest o njihovim brojnim mogućnostima i pogodnostima koje donose. Širok spektar njihove upotrebe kompanijama pruža brojne načine kojima mogu unaprediti svoje poslovanje, poboljšati cash

ZAŠTO JE VAŠOJ B2B KOMPANIJI POTREBAN LOYALTY PROGRAM?

Zbog čega se sve više B2B kompanija okreće loyalty programima u nadi da će im baš oni pomoći da privuku nove i zadrže postojeće klijente?Loyalty programi se tradicionalno više vezuju za B2C nego za B2B kompanije i poslovanje. Uzimajući u obzir duge, komplekse prodajne cikluse i klijente

ZAŠTO KAŽEMO LOJALITI A MISLIMO NA LOYALTY

Lojaliti, pardon loyalty. Reč je, sama po sebi, stranog porekla pa bi prosečno zainteresovana osoba sa pravom mogla da kaže: “Zar je uopšte bitno? Jedno slovo više ili manje. Velika stvar. Svi znamo na šta se misli kada se kaže lojaliti. “Kada se na Google ukuca reć

KAKO VRATITI KUPCE POSLE KRIZE?

Iako se još uvek ne može sa sigurnošću tvrditi koliko će ovo stanje potrajati, realna iskustva zemlje iz koje je sve poteklo, Kine, daju nadu da „nametnuta pauza“ u kojoj smo se zatekli ipak nije „na neodređeno“.Šta može da se zaključi iz najnovijeg istraživanje na temu posle-kriznog

ŠTA RADITI TOKOM KRIZE?

Šta raditi tokom krize da biste bili spremni za ono što dolazi kada se završi? Zasigurno, pored viška zabrinutosti u ovom trenutku imate još jedan suficit na raspolaganju – vreme za razmišljanje šta i kako dalje.Šta zaista možete primeniti sami, bez prevelikog napora i naprednih tehnoloških rešenja?U

KAKO SAČUVATI BIZNIS I KLIJENTE ZA VREME VANREDNOG STANJA?

Kako sačuvati biznis i klijente za vreme vanrednog stanja?Ako je nešto izvesno u ovakvim vremenima, onda je to NEIZVESNOST.Ipak, neizvesnost sama po sebi ne znači da ne treba imati plan, kako za vreme dok se vanredne okolnosti dešavaju, tako i za vreme koje će nastupiti kada sve

#OSTANIKODKUĆE I URADI NEŠTO KORISNO

Drage koleginice i kolege, partneri i prijatelji,U ovim trenucima izazova sa kojima se do sada nismo susretali i koji pred nas stavljaju posebna iskušenja,  želimo da podelimo sa vama brigu o zaštiti kolega, zaposlenih i naših partnera, klijenata, kupaca, saradnika.Smatramo da svako može da se potrudi da

KAKO NAPRAVITI USPEŠAN LOYALTY (LOJALITI) PROGRAM?

7 ključnih koraka za sticanje doživotnih mušterijaPostizanje lojalnosti kupaca danas je prioritet za većinu kompanija. Zapravo, povećanje lojalnosti bio je apsolutni prioritet 80% donosilaca odluka u velikim kompanijama u prethodnim godinama.Savremeni potrošači su uvek „na netu“, imaju veću mogućnost izbora i samim tim nisu toliko ograničeni i

KAKO IZABRATI ODGOVARAJUĆI LOYALTY (LOJALITI) PROGRAM?

Zašto neki loyalty (lojaliti) programi ne uspevaju i šta uraditi da to toga ne dođe?U svim pisanim materijalima na temu loyalty (lojaliti) programa pomalo neupadljivo provlači se jedna obična reč koju često upotrebljavamo i čujemo, a zapravo predstavlja ključni faktor uspeha programa lojalnosti korisnika.Koliko puta ste čuli

ZANIMLJIVA STATISTIKA LOYALTY (LOJALITI) PROGRAMA

Da li ste znali da loyalty program, odnosno kako se kod nas kaže lojaliti program, može da poveća profitabilnost Vaše kompanije za 25-125%?Glavni podsticaj za učešće korisnika u programima lojalnosti jesu finansijski benefiti.Dobar program lojalnosti rezultira sa 2,4 puta većim prihodom po kupcu.80% više ponovljenih kupovina kao