Pratite našu download sekciju i prijavite se na naš newsletter. Imamo još mnogo toga što želimo da podelimo sa Vama.
  • All
  • Download

MOBILE FIRST DA ILI NE?

Da li kupci koriste Loyalty aplikacije na telefonu ili su kartice i dalje tu? Poslednjih nekoliko godina svedoci smo pojave i uzlaznog kretanja dva tehnološka trenda savremenog biznisa: digitalne transformacije i „mobile first“ pristupa. Veliki broj kompanija koje nastoje da drže korak sa vremenom krenule su na

DOKTORE ŠTA MI JE?

Zbog čega se potrošači vezuju za pojedine brendove (kompanije) i šta je suštinski razlog njihove lojalnosti? Prema istraživanjima profesora Harward Business School Geralda Zaltmana, 95% odluka o kupovini se odvija nesvesno, a emocije imaju glavnu ulogu prilikom donošenja istih. Drugim rečima, čovek prvo oseća, pa tek onda

KUPCI PO GENERACIJAMA

Kupovina je jedna od onih stvari koje svi radimo. Za neke, to je oblik rekreacije, aktivnost koja ih opušta i u kojoj uživaju. Za druge kupovina predstavlja nužnost – svi kad-tad ostanemo bez paste za zube ili drugih osnovnih potrepština. Nekada se čini da ima onoliko potrošačkih

LOYALTY PO MERI POTROŠAČA

Šta o Loyalty (lojaliti) programima misle oni kojima su namenjeni, kupci i potrošači?O Loyalty programima i korisničkoj lojalnosti može se govoriti iz mnogo različitih uglova, ali je, bez ikakve sumnje, prvi i vrlo verovatno najvažniji ugao gledanja na ovu tematiku – onaj u kom se nalazi sam

I VLASNIK SIT I KUPCI NA BROJU

Kako loyalty program utiče na poslovanje kompanije? Na prihode, na broj kupaca, troškove? Toliko je puta već ponovljeno da i ptice na granama gotovo znaju – Lojalni korisnici su i do nekoliko puta profitabilniji za biznis. Uopšteno govoreći, oni donose više novca i manje koštaju. Zvuči kao

KUPCI ŽELJE I MOTIVACIJE

NA KOJI NAČIN DANAŠNJI POTROŠAČI ŽELE DA UČESTVUJU U LOYALTY PROGRAMIMA I ŠTA IH MOTIVIŠE? U svetu loyalty programa neke stvari se nikada ne menjaju – prvo najvažnije je učiniti da se kupci osećaju cenjeno, izaći u susret njihovim potrebama i željama, a sve sa ciljem uspostavljanja

LOYALTY PROGRAM STUDIJA SLUČAJA

CodeBroker loyalty (lojaliti) program potrošačka anketa za 2018. godinu Na koji način današnji potrošači žele da učestvuju u loyalty programima? Za potrebe ovog istraživanja CodeBroker je anketirao 1287 ispitanika sa područja SAD, a u vezi mnogobrojnih aspekata loyalty programa. Ispitani potrošači bili su pripadnici oba pola (nešto

ZAŠTO SU VAM POTREBNE GIFT (POKLON) KARTICE?

Gift (poklon) kartice u svetu postoje već dugi niz godina i uživaju veliku popularnost, međutim na našim prostorima i dalje nije dovoljno razvijena svest o njihovim brojnim mogućnostima i pogodnostima koje donose. Širok spektar njihove upotrebe kompanijama pruža brojne načine kojima mogu unaprediti svoje poslovanje, poboljšati cash

ZAŠTO JE VAŠOJ B2B KOMPANIJI POTREBAN LOYALTY PROGRAM?

Zbog čega se sve više B2B kompanija okreće loyalty programima u nadi da će im baš oni pomoći da privuku nove i zadrže postojeće klijente? Loyalty programi se tradicionalno više vezuju za B2C nego za B2B kompanije i poslovanje. Uzimajući u obzir duge, komplekse prodajne cikluse i

ZAŠTO KAŽEMO LOJALITI A MISLIMO NA LOYALTY

Lojaliti, pardon loyalty. Reč je, sama po sebi, stranog porekla pa bi prosečno zainteresovana osoba sa pravom mogla da kaže: “Zar je uopšte bitno? Jedno slovo više ili manje. Velika stvar. Svi znamo na šta se misli kada se kaže lojaliti. “ Kada se na Google ukuca

KAKO VRATITI KUPCE POSLE KRIZE?

Iako se još uvek ne može sa sigurnošću tvrditi koliko će ovo stanje potrajati, realna iskustva zemlje iz koje je sve poteklo, Kine, daju nadu da „nametnuta pauza“ u kojoj smo se zatekli ipak nije „na neodređeno“. Šta može da se zaključi iz najnovijeg istraživanje na temu

ŠTA RADITI TOKOM KRIZE?

Šta raditi tokom krize da biste bili spremni za ono što dolazi kada se završi? Zasigurno, pored viška zabrinutosti u ovom trenutku imate još jedan suficit na raspolaganju – vreme za razmišljanje šta i kako dalje.Šta zaista možete primeniti sami, bez prevelikog napora i naprednih tehnoloških rešenja?U