Download - Zmart Solution
Loyalty & Gift programs

Download

Pratite našu download sekciju i prijavite se na naš newsletter. Imamo još mnogo toga što želimo da podelimo sa Vama.

  • All
  • Download
  • Uncategorized @sr
  • Vesti

ZAŠTO KAŽEMO LOJALITI A MISLIMO NA LOYALTY

Lojaliti, pardon loyalty. Reč je, sama po sebi, stranog porekla pa bi prosečno zainteresovana osoba sa pravom mogla da kaže: “Zar je uopšte bitno? Jedno slovo više ili manje. Velika stvar. Svi znamo na šta se misli kada se kaže lojaliti. “ Kada se na Google ukuca

KAKO VRATITI KUPCE POSLE KRIZE?

Iako se još uvek ne može sa sigurnošću tvrditi koliko će ovo stanje potrajati, realna iskustva zemlje iz koje je sve poteklo, Kine, daju nadu da „nametnuta pauza“ u kojoj smo se zatekli ipak nije „na neodređeno“. Šta može da se zaključi iz najnovijeg istraživanje na temu

ŠTA RADITI TOKOM KRIZE?

Šta raditi tokom krize da biste bili spremni za ono što dolazi kada se završi? Zasigurno, pored viška zabrinutosti u ovom trenutku imate još jedan suficit na raspolaganju – vreme za razmišljanje šta i kako dalje.Šta zaista možete primeniti sami, bez prevelikog napora i naprednih tehnoloških rešenja?U

KAKO SAČUVATI BIZNIS I KLIJENTE ZA VREME VANREDNOG STANJA?

Kako sačuvati biznis i klijente za vreme vanrednog stanja? Ako je nešto izvesno u ovakvim vremenima, onda je to NEIZVESNOST. Ipak, neizvesnost sama po sebi ne znači da ne treba imati plan, kako za vreme dok se vanredne okolnosti dešavaju, tako i za vreme koje će nastupiti

#OSTANIKODKUĆE I URADI NEŠTO KORISNO

Drage koleginice i kolege, partneri i prijatelji, U ovim trenucima izazova sa kojima se do sada nismo susretali i koji pred nas stavljaju posebna iskušenja,  želimo da podelimo sa vama brigu o zaštiti kolega, zaposlenih i naših partnera, klijenata, kupaca, saradnika. Smatramo da svako može da se

KAKO NAPRAVITI USPEŠAN LOYALTY (LOJALITI) PROGRAM?

7 ključnih koraka za sticanje doživotnih mušterija Postizanje lojalnosti kupaca danas je prioritet za većinu kompanija. Zapravo, povećanje lojalnosti bio je apsolutni prioritet 80% donosilaca odluka u velikim kompanijama u prethodnim godinama. Savremeni potrošači su uvek „na netu“, imaju veću mogućnost izbora i samim tim nisu toliko

KAKO IZABRATI ODGOVARAJUĆI LOYALTY (LOJALITI) PROGRAM?

Zašto neki loyalty (lojaliti) programi ne uspevaju i šta uraditi da to toga ne dođe? U svim pisanim materijalima na temu loyalty (lojaliti) programa pomalo neupadljivo provlači se jedna obična reč koju često upotrebljavamo i čujemo, a zapravo predstavlja ključni faktor uspeha programa lojalnosti korisnika. Koliko puta

ZANIMLJIVA STATISTIKA LOYALTY (LOJALITI) PROGRAMA

Da li ste znali da loyalty program, odnosno kako se kod nas kaže lojaliti program, može da poveća profitabilnost Vaše kompanije za 25-125%?Glavni podsticaj za učešće korisnika u programima lojalnosti jesu finansijski benefiti. Dobar program lojalnosti rezultira sa 2,4 puta većim prihodom po kupcu.80% više ponovljenih kupovina

LOYALTY PROGRAM – KORAK PO KORAK

Šta je potrebno da biste započeli uspešan loyalty (lojaliti) program i kako to najefikasnije uraditi? Recept za dobar loyalty (lojaliti) program sličan je receptu za dobar kolač ili neko ukusno jelo.Potrebno je imati na raspolaganju sve neophodne sastojke, dobre i kvalitetne, i držati se tačnog redosleda poteza.Jako

LOYALTY (LOJALITI) NA MERU

Zanimljiva statistika loyalty programa Da li ste znali da je prelomna tačka u kojoj se „običan“ korisnik pretvara u lojalnog njegova treća kupovina?Da 20% dobrih starih korisnika pravi 80% prihoda vaše kompanije.Da bi se cca 73% potencijalnih kupaca, ukoliko su svi ostali parametri ponude slični ili isti,

KO JOŠ NIJE ČUO ZA…

Mnogi stručni ljudi, a među njima ponajviše konsultanti i analitčari, tvrde da su loyalty, odnosno lojaliti programi dobra stvar za biznis.Da pozitivno utiču na mnoge parametre poslovanja; na zadržavanje korisnika, što je zapravo izvorni motiv za uvođenje loyalty programa pa sve do ozbiljnih finansijskih indikatora – povrata

BORBA ZA LOJALNOST KORISNIKA I LOYALTY PROGRAMI

Prolazna moda ili neophodan preduslov opstanka u svetu biznisa? Svet se menja. Svakodnevno. Brzo. Nažalost, ne uvek na bolje. Pravila koja su vredela nekad u hodu se menjaju. Ono što je nekada bilo dovoljno za uspešan biznis danas više ne važi. Nije dovoljno samo imati dobar proizvod,

PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

KONTAKT

Sredačka 11, Belgrade, Serbia
Telefon: (011) 245-4413
Mob: (065) 245-4413
Web adresa: https://zmart.net
Email: info@zmart.net