Download - Zmart Solution
Loyalty & Gift programs

Download

Pratite našu download sekciju imamo još mnogo toga što želimo da podelimo sa Vama.

  • All
  • Download
  • Uncategorized @sr
  • Vesti

ZANIMLJIVA STATISTIKA LOYALTY (LOJALITI) PROGRAMA

Da li ste znali da loyalty program, odnosno kako se kod nas kaže lojaliti program, može da poveća profitabilnost Vaše kompanije za 25-125%?Glavni podsticaj za učešće korisnika u programima lojalnosti jesu finansijski benefiti. Dobar program lojalnosti rezultira sa 2,4 puta većim prihodom po kupcu.80% više ponovljenih kupovina

LOYALTY PROGRAM – KORAK PO KORAK

Šta je potrebno da biste započeli uspešan loyalty (lojaliti) program i kako to najefikasnije uraditi? Recept za dobar loyalty (lojaliti) program sličan je receptu za dobar kolač ili neko ukusno jelo.Potrebno je imati na raspolaganju sve neophodne sastojke, dobre i kvalitetne, i držati se tačnog redosleda poteza.Jako

LOYALTY (LOJALITI) NA MERU

Zanimljiva statistika loyalty programa Da li ste znali da je prelomna tačka u kojoj se „običan“ korisnik pretvara u lojalnog njegova treća kupovina?Da 20% dobrih starih korisnika pravi 80% prihoda vaše kompanije.Da bi se cca 73% potencijalnih kupaca, ukoliko su svi ostali parametri ponude slični ili isti,

KO JOŠ NIJE ČUO ZA…

Mnogi stručni ljudi, a među njima ponajviše konsultanti i analitčari, tvrde da su loyalty programi dobra stvar za biznis.Da pozitivno utiču na mnoge parametre poslovanja; na zadržavanje korisnika, što je zapravo izvorni motiv za uvođenje loyalty programa pa sve do ozbiljnih finansijskih indikatora – povrata investicije i

BORBA ZA LOJALNOST KORISNIKA I LOYALTY PROGRAMI

Prolazna moda ili neophodan preduslov opstanka u svetu biznisa? Svet se menja. Svakodnevno. Brzo. Nažalost, ne uvek na bolje. Pravila koja su vredela nekad u hodu se menjaju. Ono što je nekada bilo dovoljno za uspešan biznis danas više ne važi. Nije dovoljno samo imati dobar proizvod,

INVESTIRATI ILI NE, PITANJE JE SAD.

Loyalty program. Još jedan nepotreban trošak ili pametna investcija koja će se na kraju isplatiti?I u poslu postoje Hamletovske dileme. Ulaganje u programe za lojalnost korisnika samo je jedna od mnogih.Razlika između „bilo bi lepo imati ga“ (tzv. nice to have pristup) i „mora ga se imati““

Rešite problem – in house ili plug-n-play

REŠITE PROBLEM – Razvoj sopstvenog (in-house) programa ili plug-n-play rešenje? Nakon dosta razmišljanja, sastanaka i konsultacija na vrhu, odlučili ste da uvedete loyalty program.Doneli ste odluku od strateškog značaja za dalji razvoj Vaše kompanije.Odredili ste cilj. Sada je red da izaberete put, odnosno način na koji ćete

ADDITIONAL INFORMATION

Contact

Sredačka 11, Belgrade, Serbia
Phone: (011) 245-4413
Mob: (065) 245-4413
Website: https://zmart.net
Email: info@zmart.net