Skalabilni popust
U slučaju Skalabilnog popusta („discount“ na engleskom) izdavalac kartice odobrava kupcu popust na sledeću kupovinu, a u zavisnosti od njegove potrošnje (veća potrošnja znači i veći procenat popusta).
Skalalbilni popust je najjednostavniji model programa lojalnosti, ili kako se kod nas često može čuti lojaliti programa. Skalabilini popust je model dodeljivanja budućeg benefita kupcu uz prepoznavanje njegove dosadašnje “vrednosti” i nivoa potrošnje koji kupac u prethodnom periodu ostvario.
Vremenski ograničen, skalabilni popust je jednostavan način za animiranje kupaca koji dobijaju benefit na osnovu skale koju za definisani period postavlja kompanija.
Potpuno automatizovan,modul izračunava dodeljeni popust na osnovu prethodnih kupovina a u periodu koji je kompanija definisala kao ciklus za evaluaciju kupovinma I dodelu popusta .
Na kraju perioda kupac se vraća na početak i kreće od nultog popusta ili se prebacuje u neku od posebnih kategorija , sve kako je kompanija procenila na osnovu vrednosti kupca.I naravno uz moguće detaljne podatke o svakoj kupovini, artiklima I načinu plaćanja.
Kompanija sama određuje visinu popusta i uslove njegovog rasta u zavisnosti od opsega potrošnje (skale popusta), a osnovna razlika u odnosu na Cashback je ta što se u njegovom slučaju kupcu na karticu vraća deo novca, dok se u modulu Skalabilnog popusta ostvaruje određeni popust na sledeću transakciju izražen u procentima. Matrica kategorija zavisi od “vrednosti” kupca , tipa proizvoda I kanala prodaje …Mogućnosti za preciziranje zavise samo od potrebe kompanije.
Osvojeni popust kupac može iskoristiti za narednu kupovinu ili nastaviti da povećava svoju potrošnju i time stiče veći popust zbog čega je percipira kao svrsishodnu i isplativu. Skalabilni popust predstavlja izuzetnu alternativu Cashback modulu našeg Loyalty (lojaliti) programa.