MOBILE FIRST DA ILI NE?

MOBILE FIRST DA ILI NE?

Da li kupci koriste Loyalty aplikacije na telefonu ili su kartice i dalje tu?

Poslednjih nekoliko godina svedoci smo pojave i uzlaznog kretanja dva tehnološka trenda savremenog biznisa: digitalne transformacije i „mobile first“ pristupa.

Veliki broj kompanija koje nastoje da drže korak sa vremenom krenule su na taj izazovan put, prelazak sa analogne na digitalnu budućnost sa željom i namerom da unaprede svoje poslovanje, učine ga „pametnijim“ (otuda pomama izraza sa prefiksom smart), bržim i boljim, a shodno tome i efikasnijim u krajnjem smislu.

Istraživanje kompanije Center for Retail Research je pokazalo da je svega 16% maloprodajnih loyalty aplikacija u upotrebi od strane korisnika, dok je oko 27% preuzeto, a nikad nije ni bilo korišćeno.

Dakle, postoji li interesovanje za ovaj pristup u razvoju loyalty programa, kako sa strane potrošača, tako i iz ugla kompanija?
Pročitajte više klikom na pdf.

Icon

Mobile first da ili ne? 3.77 MB 20 downloads

...

PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWLETTER

DOKTORE ŠTA MI JE?

DOKTORE ŠTA MI JE?
Loyalty, loyalty program

Zbog čega se potrošači vezuju za pojedine brendove (kompanije) i šta je suštinski razlog njihove lojalnosti?

Prema istraživanjima profesora Harward Business School Geralda Zaltmana, 95% odluka o kupovini se odvija nesvesno, a emocije imaju glavnu ulogu prilikom donošenja istih. Drugim rečima, čovek prvo oseća, pa tek onda misli.
Sva naša verovanja da smo prvenstveno racionalna bića padaju u vodu.

Nije dovoljno to što imate visokokvalitetan proizvod koji rešava neku konkretnu potrebu potrošača, što nudite odličnu vrednost za uloženi novac (da ne kažemo da imate niske cene) Ili što ste se potrudili da svi znaju za vas i vaš proizvod, već morate da radite i na nečem neopipljivom kao što su emocije.

Zbog čega je to tako pročitajte klikom na pdf.

LOYALTY PO MERI POTROŠAČA

Gift (poklon) kartice

Icon

Doktore šta mi je? 2.90 MB 16 downloads

...

PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWLETTER

KUPCI PO GENERACIJAMA

KUPCI PO GENERACIJAMA

Kupovina je jedna od onih stvari koje svi radimo. Za neke, to je oblik rekreacije, aktivnost koja ih opušta i u kojoj uživaju. Za druge kupovina predstavlja nužnost – svi kad-tad ostanemo bez paste za zube ili drugih osnovnih potrepština. Nekada se čini da ima onoliko potrošačkih navika i pristupa kupovini koliko i samih kupaca – sto ljudi sto ćudi. Ipak, marketing stručnjaci, loyalty operateri i istraživači tržišta uspevaju da uoče i identifikuju trendove i tipove kupaca u moru informacija.

U okviru svih demografskih grupa, potrošači iskazuju svoje preferencije u vezi toga kako kupuju, kada, gde, koliko često, koristeći koju najnoviju tehnologiju… Jedna od uočljivijih i bitnijih razlika u načinu kupovine ustanovljena istraživanjima jeste ona između različitih generacija kupaca. Ali, koje generacije postoje, koje su njihove sličnosti, a u čemu se razlikuju?

Opširniju analizu kupovine i demografsih grupa pročitajte klikom na pdf.

KUPCI ŽELJE I MOTIVACIJE

LOYALTY PROGRAM STUDIJA SLUČAJA

Icon

Kupci po generacijama 8.23 MB 19 downloads

...

PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWLETTER