Loyalty program za e commerce

Izazovi za
e commerce

Popusti nisu dovoljni da zadržite kupce

Konkurencija sa više resursa vrlo lako može da "nadvlada" vaše popuste, zato je neophodno ponuditi dodatnu vrednost sem samog popusta.

Strah od specijalizovanih e commerce brendova

Takmičenje sa platformama poput KupujemProdajem ili Ananas je moguće samo ukoliko imate lojalne potrošače.

Kupci žele
angažovanje

Online kupci mogu biti lojalni ali je potrebno da im date razlog da ostanu u svakodnevnom kontaktu sa vašim brendom.

Ključne prednosti za
e commerce

E commerce brendovi koji nude atraktivan loyalty program imaju prednost u odnosu na konkurenciju jer privlače i zadržavaju više kupaca, što pomaže u izgradnji konkurentne prednosti na tržištu.

Kroz loyalty programe, e commerce brendovi mogu podsticati ponovne kupovine tako što nude posebne ponude, popuste ili nagrade za verne kupce. To pomaže u održavanju dugoročnih odnosa s kupcima i potstiče ih da se redovno vraćaju.

Kupci koji učestvuju u loyalty programima često su skloniji potrošiti više kako bi ostvarili ili što pre došli do više nagrada ili bodova.

Loyalty programi omogućuju prikupljanje korisnih informacija o kupcima, poput njihovih kupovnih navika, preferencija i istorije kupovina. Ove informacije mogu se koristiti za prilagođavanje marketinških strategija i ponuda kako bi bolje odgovarale potrebama kupaca.

Želite da započnete transformaciju vašeg biznisa već danas?